Home » , , , , » Grusomme mig 2 (2013) Se Fuld Film

Grusomme mig 2 (2013) Se Fuld Film

Fuld film streaming Grusomme mig 2 i video i høj kvalitet. Fuld streaming Grusomme mig 2 i HD-kvalitet. Se streaming Grusomme mig 2 i høj kvalitet. Spille film Grusomme mig 2 i bedste kvalitet. Spille streaming Grusomme mig 2 i top kvalitet.


Du kan se samlede beskrivelse af Grusomme mig 2 nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me 2
  • Film titel : Grusomme mig 2
  • År for film : 2013
  • Genrer af film : Animation, Komedie, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2013-07-02
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : HwXbtZXjbVE
  • Oversættelse af film : EN,ES,IT,HU,DE,ZH,FR,PT,HE,NL,RU,EL,TH,DA,TR,SK,CS,PL,SV,FI,NO,KO,BG,JA,UK,
  • Aktører film :Kristen Schaal (Shannon), Miranda Cosgrove (Margo), Ken Jeong (Floyd), Kristen Wiig (Lucy), Steve Coogan (Silas), Nasim Pedrad (Jillian), Russell Brand (Dr. Nefario), Dana Gaier (Edith), Benjamin Bratt (Eduardo/ El Macho), Moisés Arias (Antonio), Steve Carell (Gru), Elsie Kate Fisher (Agnes)

1690953

Grusomme mig 2 korrekt film udskilles af Illumination Entertainment, Universal Pictures, sammen med beskrivelse af filmen er "Den tidligere superskurk Gru, hans bedårende piger og de uforudsigelige, morsomme minions vender tilbage sammen med en række helt nye, sjove karakterer. Den altid foretagsomme Gru har lagt sit liv som forbryder bag sig for at opfostre Margo, Edith og Agnes, og det giver Gru, Dr. Nefario og de gule minions en masse fritid. Men lige da Gru er ved at vende sig til sit nye liv i forstaden, kommer en superhemmelig organisation, som bekæmper ondskab over hele verden, forbi og beder om hjælp. Det er nu op til Gru og hans nye makker Lucy Wilde at finde ud af, hvem der står bag en spektakulær forbrydelse og fange ham. Verdens tidligere største skurk må trods alt kunne fange den, som forsøger at overtage hans plads.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Mens jeg første får at vide, om denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde I at idé eller eventuelt ikke. Efter at have set det Der er til staten måske jeg virkelig sætter pris. Jeg yderst anbefaler denne film for dem, der værdsætter genre Animation, Komedie, Familie, . Du kan muligvis ser det for ingenting ved blot klikke en knap og tilmeld, du kan muligvis få ser mange og mange nyeste filmtitler helt fri.

... Online streaming Grusomme mig 2 i bedste video format 1080p ....




Production Manager : David Rosenbaum, Sound Recordist : Paul Tirone, Color Designer : Clément Griselain, Director : Pierre Coffin, Director : Chris Renaud, Set Designer : Christoph Charriton, Production Design : Yarrow Cheney, Technical Supervisor : Cédric Chapeleau, Color Designer : Gregory Georges, Color Designer : Sergio Casas, ADR & Dubbing : Roni Pillischer, Music : Heitor Pereira, Prop Maker : Philippe Tilikete, Set Designer : Paul Mager, Screenplay : Ken Daurio, Producer : Christopher Meledandri, Animation : Jean Hemez, Storyboard : Wilbert Plijnaar, Editor : Gregory Perler, Art Direction : Eric Guillon, Storyboard : Matthew Nealon, Songs : Pharrell Williams, Screenplay : Cinco Paul, Set Designer : Loïc Rastout, Casting : Carla Hool, Animation : Jonathan del Val, Set Designer : Olivier Adam
Sikker, nu du kan se film forbundet med Grusomme mig 2 fuldt længde og tilegne den link til dette video Grusomme mig 2 i HD-format.


Tags: duringcreditsstinger, minions,

Share this article :

0 komentar:

Posting Komentar

 
Support : Copyright © 2013. comedy movie - All Rights Reserved